Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Trutnov / Zapisovatel - zapisovatelka - zástup za RD

Zapisovatel - zapisovatelka - zástup za RD

OKRESNÍ SOUD V TRUTNOVĚ nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Zapisovatel - zapisovatelka - zástup za RD. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr s ohodnocením 29 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Okresní soud v Trutnově - Nádražní 106/5, Trutnov, okres Trutnov. Pozice je vhodná i pro absolventy, osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 1.11.2025. Další informace vám poskytne Štočková Jitka, tel.: 499 857 231, e-mail: jstockova@osoud.tru.justice.cz.

Poznámka zaměstnavatele

ZÁSTUP ZA RD

Náplň práce: jedná se o zapisování v jednacích síních při soudním řízení, práce v kanceláři, rozesílání korespondence účastníkům….

Požadované předpoklady:
- velmi dobrá znalost práce na PC a psaní na klávesnici všemi deseti (státní zkouška výhodou)
- výborná znalost českého jazyka
- praktická znalost práce na PC, s internetem, kancelářským balíkem Office

Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna
- příspěvek na stravování
- příspěvek na produkt na stáří / benefitní karta

Bližší informace k výběrovému řízení vč. postupu při podání přihlášky na:
https://www.justice.cz/web/okresni-soud-v-trutnove/volna-mista

Informace o pracovním místě

Zaměstnavatel: OKRESNÍ SOUD V TRUTNOVĚ
Místo výkonu práce: Trutnov
Platové ohodnocení: 29 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Od 1.11.2025
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

První kontakt

Kontaktní osoba: Štočková Jitka
Telefon: 499 857 231
E-mail: jstockova@osoud.tru.justice.cz

Referenční číslo ÚP: 31957960762
Poslední aktualizace: 24. 9. 2025

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 26. 9. 2025.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů